Witajcie kochani!

Witajcie kochani! 
Miłych Walentynek spędzonych z ukochaną osobą! 
Myśleliście że będą tu tylko opowiadania? NIESPODZIANKA! Czasem się do was "odezwę". 😉
Dziś chciałam wam zaprezentować mój fanpage. Dotyczy on oczywiście tego bloga. 😊 Jest nas już mała grupka. Ale liczę na to że będzie nas więcej. ☺️
Oto link:
Na fanpagu czekam na wasze pomysły. Np. Dotyczące treści opowiadania, które chcielibyście przeczytać. Lub ulubionych imion, które nadam bohaterom. ☺️
Mam głowę pełną pomysłów. Jestem jednak otwarta na wasze propozycje. 😊

Zakładka do fanpage'a jest również "z boku" na stronie głównej pod " Znajdź mnie" w fanpage. Polubcie mojego fanpaga by być na bieżąco z tym co się dzieje na blogu! 😊
Polećcie znajomym, by było nas tam więcej! 😊
Pozdrawiam gorąco odwiedzających mojego bloga! 😘

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czas rewanżu (10-12+ Epilog)

Do ocalenia cz. 1

Do ocalenia cz. 2

Niechciani goście cz. 2 - ostatnia